FORENINGSPORTAL Folldal foreningsportal

Fjellheim AL

Velforeninger og grendehus

Grendehus som driver aktivitet og arrangementer i egen regi, og som leier ut lokaler til private arrangement og sammenkomster.

Fjellrypa 4H

Barne -og ungdomsaktiviteter

I 4h har vi mange morsomme aktiviteter som klubbmøter, akedag, klatring, juleverksted og annet som barna bestemmer selv.

Folldal Bondelag

Næringsorganisasjoner

Folldal Bondelag er et lokallag under Innlandet Bondelag som igjen er et fylkeslag for Norges Bondelag. Folldal Bondelag er en næringspolitisk organisasjon som jobber for norsk landbruk over hele landet. Viktigste arbeidsområdene til Folldal Bondelag er økonomiske og sosiale forhold for bonden.

Folldal Helselag

Helselag og humanitære foreninger

Helselaget er en frivillig, humanitær organisasjon. Laget er medlem i Nasjonalforeningen for folkehelsen. Aktivitetene til laget fokuserer både på mental og fysisk helse til barn/unge og voksne.

Folldal Pistolklubb

Idrett og aktivitet

Folldal Pistolklubb er tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF) og er organisert under Norges Skytterforbund (NSF). Klubben har utendørsbane på Kjellflyan med 5 standplasser for 25 m samt egen feltløype. Vi arrangerer begynnerkurs (sikkerhetskurs) for nye skyttere og har utlånsvåpen for medlemmer som ikke har oppnådd kriteriene for ervervelse av håndvåpen.

Mental Helse Folldal

Helselag og humanitære foreninger

Mental Helse Folldal er et aktivt lag. Vi prøver å ha temamøter / medlemsmøter annenhver mandag, vi har onsdagsgruppe hver onsdag i samarbeid med kommunens rus- og psykiatri tjeneste, vi arrangerer turer, markere Verdensdagen og arrangerer kurs. Vi samarbeider med andre lag og foreninger i kommunen om flere av disse aktivitetene. Ønsker du å bli frivillig eller medlem hos oss? Da er du er hjertelig velkommen til å ta kontakt!

Nedre Folldal Velforening

Velforeninger og grendehus

Nedre Folldal Velforening ble opprettet hovedsakelig for de med postadresse 2582 Grimsbu, med formål: "Velforeningen skal ivareta medlemmenes felles interesser i området og søke å utvikle stedet til et trygt og godt bomiljø." Mange stiller opp på dugnader som søppelrydding i mai, og ettersyn/vedlikehold ved Kroktjønna friluftsområde.

Nyttige lenker

Sosiale media